[Voluntariat] Programa de Voluntariat TIC de la UPC

Quan?

01/09/2015 a 00:00 fins a 01/10/2015 a 00:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

Vols fer un voluntariat social en l'àmbit TIC? Busquem estudiants a partir de 2n curs, principalment de l'àmbit d'informàtica i telecomunicacions, però poden ser d'altres àmbits si tenen coneixements TIC.

Es tracta de col·laboracions que contribueixen a millorar el funcionament i les activitats d'entitats socials del nostre entorn, a partir de
la vinculació de l'estudiant amb una entitat per oferir suport tecnològic o formació TIC.

Presentació del programa: 23 de setembre a les 12 h. - Sala de Juntes de la FIB - Es prega confirmar assistència.

• Les persones interessades en participar en una de les propostes de voluntariat ho poden comunicar al CCD (info.ccd@upc.edu) o bé inscriure's a l'acte de presentació a través del formulari
    23 setembre, 12 h, Sala de Juntes de la FIB: Presentació de propostes a càrrec de les diferents entitats socials (confirmeu assistència)
    Octubre: inici de les activitats de voluntariat
    Per a més informació escriu-nos a info.ccd@upc.edu