Notícies del lloc

11/02/2010

09 de febrer de 2010 - El passat mes de gener es va iniciar la docència del màster "Desenvolupament Rural i Cooperació" a la Universitat Gaston Berger de Saint Louis, al nord de Senegal. Aquest màster dóna accés a una titulació que atorguen conjuntament la UGB, la Universitat de Barcelona i la UPC.

25/02/2010

El 26 de febrer s’obre la convocatòria anual d’ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC per a Accions de Cooperació, un programa de suport a la participació solidària de la nostra comunitat universitària que ha esdevingut el mecanisme bàsic a través del qual es canalitza la implicació directa de membres de la UPC en projectes i programes de cooperació per al desenvolupament amb els països del Sud, en col·laboració amb altres actors socials.

09/02/2010

El Rector de la UPC va fer arribar a tot el PAS i PDI un escrit de posicionament, incloent una crida a la participació en algunes iniciatives posades en marxa a través del treball coordinat amb altres universitats.

10/03/2010

Els propers 23 i 24 de març tindrà lloc a la seu de Nova York de Nacions Unides, NNUU, el quart diàleg d’alt nivell sobre finançament per al desenvolupament: “El Consens de Monterrey i la Declaració de Doha sobre FfD: estat de la implementació i tasques futures”.

12/03/2010

Un dels principals objectius de la Cooperació pel Desenvolupament en l’àmbit universitari ha de ser la sensibilització de la comunitat universitària de la seva responsabilitat social.

15/03/2010

Els dies 4 i 5 de març es van celebrar al Campus Nord Les jornades “L’educació: un dret vulnerat a Palestina” organitzades per la Comissió Universitària Catalana per Palestina (CUNCAP) amb el suport del CCD.