Notícies del lloc

20/09/2010

Primera edició del Concurs Videogràfic "Energy for All i Subsaharan Africa in 2030" (EASY-2030): Es tracta de produir un vídeo prou convincent per tal de sensibilitzar i conscienciar la ciutadania europea, així com els nostres polítics i representants al Parlament Europeu sobre la problemàtica de la manca d’accés a l’energia dels més pobres a l’Àfrica Subsahariana.

20/09/2010

El Programa de Cooperació Interuniversitària i Investigació Científica (PCI 2010) dóna finançament per a projectes realitzats entre grups de recerca i docència espanyols i de països d’Iberoamèrica, Àfrica Subsahariana i països de la Mediterrània, i la UPC hi ha presentat 55 projectes.

21/09/2010

Agustí Pérez, Comissionat per a la Sostenibilitat i la Cooperació per al Desenvolupament de la UPC, va vistar les universitats d'Arba Minch i Addis Ababa a Etiòpia

21/09/2010

Alícia Vàzquez, estudiant de l'ETSAB que està col·laborant en un projecte a Haití des de juliol fins a novembre de 2010, ens envia les seves sensacions després de visitar fa poques setmanes Port au Prince, la capital d'Haití.

02/11/2010

El taller va comptar amb la participació d’experts tant del sector públic, privat i acadèmic, com d’ONGs i centres de recerca de referència en energia de la biomassa. Com a convidats especials, comptarà amb la presència d’experts provinents de Ghana, Moçambic, la India, Perú i el Regne Unit, que aportaran la seva visió sobre experiències en l’ús de la biomassa i l’èxit de diversos projectes d’electrificació rural.