Notícies del lloc

17/02/2023

Fins el 14 de març del 2023 estarà oberta la Convocatòria d'Ajuts a activitats de cooperació. Aquesta convocatòria s'adreça a tota la comunitat universitària per impulsar activitats de cooperació internacional, d'acció social d'àmbit local, de recerca per al desenvolupament i de sensibilització i educació per al desenvolupament.

27/06/2023

La Biblioteca del Campus de Terrassa us presenta la col·lecció Cultures del món.

12/09/2023

En resposta al terratrèmol al Marroc i a les inundacions a Líbia, diverses entitats i ONG especialitzades en l'atenció a situacions de crisi humanitària han habilitat canals per recollir aportacions solidàries

19/10/2023

La UPC ha activat el Comitè d’Emergències Internacionals per analitzar l’impacte sobre la Universitat del conflicte bèl·lic entre Israel i Hamas, i ofereix suport a les persones membres de la comunitat afectades per la situació.

30/10/2023

Aquest mes hem tingut l’oportunitat de trobar-nos els tres programes. La cita va ser el passat 16 d’octubre a la Sala Àgora del Campus Nord.