Notícies del lloc

22/07/2019

Des del dia 24 de juliol el CCD ha canviat d'ubicació i ens trobareu a l'edifici Vèrtex, a la planta baixa. El nou espai ens permetrà més complicitat amb programes propers de l'àmbit del compromís social universitari, com UPC Sostenible, Nexus 24, Igualtat, Inclusió i Alumni.

23/07/2019

La Cooperativa TARPUNA, que treballa en temes ambientals i energètics, cerca voluntaris universitaris per fer d'observadors en processos d'aprenentatge i servei en escoles i instituts de Barcelona

30/09/2019

Ja hem obert el Programa UPC de Voluntariat TIC de suport a entitats socials per al curs 2019-2020. En aquest apartat trobareu totes les nostres propostes, el formulari d'inscripció, informació rellevant, convalidació d'ECTS i molt més. Fes-te voluntari ! T'esperem !

08/10/2019

El 1r Premi UPC al Compromís Social, adreçat a la comunitat de la Universitat, han distingit la tasca en aquest àmbit de la Càtedra Unesco de Sostenibilitat, del programa UPC Reutilitza i de les professores Lídia Montero i Núria Salán. El jurat també ha fet un reconeixement a títol pòstum de la professora Montserrat Soliva.

29/10/2019

Arriba una nova edició del “Taller de Drets humans, Migracions i Asil” que posarà la mirada sobre la protecció internacional i migracions des de la perspectiva dels drets humans. OBERTES INSCRIPCIONS