Acte de presentació de projectes del CCD 2014

Cada any el CCD organitza aquest acte en el que es presenta una mostra de 5 dels projectes duts a terme en el marc de la Convocatòria d'Ajuts del CCD durant l'any anterior, amb l'objectiu de visibilitzar i presentar a la comunitat universitària la feina realitzada pels diversos equips que han realitzat projectes.

Per afavorir que aquest sigui també un espai de trobada i intercanvi entre els participants en els projectes, al final de l'acte, es va fer un petit refrigeri i una visita conjunta a l'exposició Tecnologies i cooperació per al desenvolupament, que es va exposar al hall de la mateixa escola.

Aquest 2015 l'acte es va fer a l'Escola de Camins, el 22 d'abril a les 12h, amb el següent programa:

12 h: Benvinguda, a càrrec de Josep Casanovas i Eva Vidal, director i directora acadèmica del CCD.

12.10 h: Presentació dels projectes:

• Les malalties oblidades: el mal de Chagas, Daniel López Codina (professor de l’ESAB i membre del grup de recerca BIOCOM-Biologia Computacional).
  • Implementació de metodologies de cadastre inclusiu i de sistemes de suport a la informació a Moçambic, Blai Samitier (estudiant de la FIB) i Francesc Magrinyà (professor de l’ETSECCPB).
  • La Universidad Campesina de Santiago del Estero (Argentina): 15 anys de col·laboració d'ESFA amb el MOCASE i obertura de nous horitzons, Isabel Chao, Àngela Miró i Montserrat Joan (titulades de l’ETSAB).
  • Aplicacions TIC per la millora de la gestió de campaments de refugiats, Irene Baeza (titulada de l’ETSETB) i Eva Vidal (professora de l’ETSETB i directora acadèmica del CCD).
Treballs de cooperació del grup Base-A al Senegal, Anna Altemir (arquitecta de l'ETSAB).

13.15 h: Lliurament de premis del XII Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”.

13.30 h: Cloenda Enric Fossas, Rector de la UPC

13.40 h: Visita a l’exposició i refrigeri

La Universidad Campesina de Santiago del Estero (Argentina): 15 anys de col·laboració d'ESFA amb el MOCASE i tancament d’un cicle, Isabel Chao, Àngela Miró i Montserrat Joan (titulades de l’ETSAB).
    Treballs de cooperació del grup Base-A al Senegal, Anna Altamir (arquitecta de l'ETSAB).