Noticies

Notícies del CCD

15/06/2017

S'han publicat les beques de suport al CCD i al Programa de Voluntariat TIC de la UPC per al curs 2017-2018

19/06/2017

L'ONG NASCO, amb la que el CCD col·labora des de fa uns anys, premiada a la World Summit on Information Society pel seu projecte Feeding Minds

22/06/2017

El Concurs DOCS Cooperants obre una nova convocatòria per ajudar a la creació de documentals sobre cooperació, associacionisme, participació i voluntariat. En aquesta convocatòria no es premiarà el resultat final, sinó la millor idea o projecte i s’acompanyarà des de l’inici fins a la seva presentació final i difusió.

23/06/2017

El CCD organitza anualment aquestes jornades de formació adreçades als membres de la comunitat universitària de la UPC que, sense comptar amb experiència prèvia de treball a terreny, tenen prevista una mobilitat al Sud per tal de participar en algun dels projectes de cooperació que han obtingut finançament en el marc de la Convocatòria d’Ajuts del CCD.

28/06/2017

Acabats els examens i les classes, una bona part dels projectes de cooperació es posen en marxa durant les properes setmanes. 165 membres de la comunitat universitària es desplaçaran a 26 països per participar directament en l'execució dels projectes i activitats.

04/07/2017

Fa unes setmanes que l'Associació Catalana d'Universitats Públiques, de la qual la UPC forma part, es va fer membre de la xarxa "Scholars at Risk", per tal que totes les universitats associades a l'ACUP puguin participar.